آخرین اخبار
فراتر از نفت

خرید از شرکت های ایرانی نیازمند مناقصه است

وصل آخرین شهر بی‌گاز یزد به شبکه

بنزین از اول دی ۱۵۰۰ تومان می‌شود!

سناریوهای تامین مالی تکمیل فازهای باقیمانده پالایشگاه ستاره خلیج فارس

علت بی‎گازی زاهدانی‌ها

نفت؛بلا یا عصای دست دولت روحانی؟

حمایت NPC از توسعه پژوهش در پتروشیمی

نقشه خروج از توافق نفتی

توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی در انتظار مجوز آمریکا

راه دشوار توافق رژیم حقوقی دریای خزر به خاطر منابع نفت و گاز

با پول نفت جام جهانی را به ایران بیاوریم

بهمنی : ضراب و زنجانی مراوده ای با من نداشتند

احتمال مهار آتش رگ سفید تا ساعاتی دیگر

جوابیه و تکذیبیه باشگاه نفت طلائیه تهران به خبر "نفت ما"

رونمایی یک استراتژی در نشست آینده اوپک

عملکرد ۱۰۰ روزه شرکت ملی نفت ایران

دکل های حفاری نفت آمریکا افزایش یافت

سواپ نفتی ایران و عراق ۱ ساله است

افزایش قطعی قیمت‌ حامل‌های انرژی

انگیزه های سوآپ نفتی ایران و عراق

احتمال تغییر در ارز نفتی روسیه

پرونده توزیع قیر رایگان بسته می‌شود

مدال روابط عمومی ایران به رضا طاهری رسید

سهم صندوق توسعه ملی از درآمد نفت ۳۲ درصد تعیین شد

ضرب الاجل دیوان عدالت اداری به شرکت ملی گاز

جوابیه بانک سپه به یک خبر

۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۸/۲۹کد خبر: 74398
روابط عمومی بانک سپه در پی درج خبری تحت عنوان "بانک سپه پول می‌گیرد پیامک نمی‌فرستد!" در آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما" !" مورخ ۱۹/۰۸/۹۶ مطلب ذیل را در پاسخ به خبر فوق ارسال کرد :

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، بانک سپه جهت راه‌اندازی رسمی خدمت پیامکی خود بیش از 24 ماه در فاز آزمایشی و ارتقای کیفیت خدمت خود هیچ مبلغی از مشتریان خود کسر ننموده و اعلامیه‌ای نیز صادر نکرده است. از طرفی برخلاف نظر راوی منتقد، از زمان اعلام رسمی خدمت پیامکی بانک سپه و کسر داوطلبانه‌ی مبلغ سالانه جهت دریافت پیامک هر گونه مشکلی در عدم ارسال پیامک قابلیت ثبت، پیگیری و بررسی پیدا نموده و اصلاح مغایرت جزء تعهدات بانک سپه قرار گرفته است. مورد مهم دیگر اینکه دریافت هزینه جهت ارائه خدمت پیامکی سالهاست که توسط سایر بانک‌های کشور در دستور کار قرار گرفته است.

آنچه در این بین نیاز به توجه بیشتری دارد آن است که بانک سپه به عنوان قدیمی‌ترین بانک ایران برای مشتریان ارزنده خود اهمیت و جایگاه والایی قائل بوده و به این دلیل است که فاز تعریف، راه‌اندازی و تضمین کیفیت خدمت ارسال پیامک در طی 2 سال را کاملاً بدون دریافت هزینه تقبل نموده است و حتی در فاز جدید نیز همچنان بخش قابل توجهی از هزینه‌های ارائه خدمت فوق را رأساً پرداخت می‌نماید و تنها بخشی از این مبلغ از قیمت پرداختی توسط مشتریان می‌باشد.

در پایان لازم به ذکر است به دلیل راه‌اندازی مرکز تماس جهت ثبت و رفع سریع مشکلات اعلامی مشتریان و به موازات آن مرکز مانیتورینگ 24 ساعته که به صورت شبانه‌روزی عملکرد سیستم ارسال پیامک‌های بانک سپه را مورد پایش خود قرار داده است، موجب گردیده تا خدمت ارسال پیامک تراکنش‌های بانکی در بین مشتریان هوشمند بانک سپه تبدیل به یکی از قدرتمندترین ابزارهای کشف سوء استفاده‌های احتمالی مالی توسط خود مشتریان گردد.

اداره‌کل روابط عمومی بانک سپه




برچسب‌ها:جوابیه، بانک سپه
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *


سایت خبری تحلیلی نفت ما